Μήπως το παρακάνετε με τις απαντήσεις στο Trip Advisor;

trip_advisor

Να μην το παρακάνετε με τις απαντήσεις στο TripAdvisor συμβουλεύει η πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Cornell τους μάνατζερ των ξενοδοχείων.

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι όσες περισσότερες είναι οι απαντήσεις των ξενοδόχων στις κριτικές των επισκεπτών στο συγκεκριμένο site, τόσο μεγαλύτερα είναι και τα έσοδα του ξενοδοχείου. Προσθέτει όμως ότι αν το ποσοστό των απαντήσεων ξεπεράσει το 40%, τότε συνεπάγεται το αντίστροφο αποτέλεσμα.

“Είναι προτιμότερο κάποιος να μην δώσει καμία απάντηση παρά να δώσει πάρα πάρα πολλές, τόσο σε επίπεδο βαθμολογίας του ξενοδοχείου στο Trip Advisor όσο και σε επίπεδο εσόδων” δήλωσε ο Chris Anderson, ένας από τους ερευνητές.
Τα ακριβή στοιχεία δείχνουν ότι αν ο μάνατζερ αποκριθεί σε ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 85% των κριτικών, τότε η μείωση των εσόδων του θα είναι μεγαλύτερη από ότι θα ήταν αν αγνοούσε το σύνολο των κριτικών.

Ο Chris Anderson προτείνει κάθε ξενοδοχείο να επικεντρώνεται στο να απαντάει, με εποικοδομητικά σχόλια, στις αρνητικές κριτικές επισκεπτών. Μέσα από την έρευνα του, ο ίδιος αποδεικνύει ότι η απάντηση σε αρνητικές κριτικές είναι πολύ πιο αποτελεσματική από ότι η απάντηση/επιβεβαίωση θετικών σχολίων.

Η έρευνα του Cornell University προσέθεσε ένα ακόμα στοιχείο για το πως να διαχειρίζεται ένα ξενοδοχείο το διαδίκτυο και συγκεκριμένα ιστοσελίδες όπως το Trip Advisor. Λαμβάνοντας ως δεδομένο τη μεγάλη επιρροή αντίστοιχων σελίδων στη λειτουργία ενός ξενοδοχείου, κάθε μονάδα πρέπει να βρει τον κατάλληλο τρόπο να τις διαχειρίζεται. Η εμπλοκή μέρους του ανθρώπινου δυναμικού σε αυτή τη διαδικασία διαχείρισης, έχει αποδειχθεί έως τώρα πολύ αποτελεσματική τόσο στην αύξηση των θετικών σχολίων όσο και στην κινητοποίηση των εργαζομένων για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.

Posted on May 4, 2016 in Νέα - Άρθρα

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to Top