Augmented Reality (AR) και τουρισμός

The rise of artificial intelligence (AI) makes emotional intelligence (EQ) more important
February 22, 2018
Η Generation Z είναι η νέα δύναμη στον τουρισμό
April 12, 2018

Φανταστείτε να κάθεστε στο μπαρ ή στο εστιατόριο ενός ξενοδοχείου, και να είστε σε θέση να «σκανάρετε» με το smartphone σας το μενού για να δείτε σχόλια, κριτικές και συστάσεις από άλλους επισκέπτες. ‘H να κάνετε την περιήγηση σας με τη βοήθεια ενός λειτουργικού συστήματος, που αναγνωρίζει το μέρος καθώς και αντικείμενα του αληθινού κόσμου και μεταδίδει ψηφιακές πληροφορίες και δεδομένα για αυτά.

Μπορεί η Augmented Reality (AR), ή αλλιώς, επαυξημένη πραγματικότητα, να φάνταζε μέχρι και πριν από λίγα χρόνια σενάριο βγαλμένο από ταινίες επιστημονικής φαντασίας – βλ. «Minority Report» – ωστόσο αποτελεί ήδη μια πραγματικότητα που σύντομα θα χρησιμοποιούμε όλοι στην καθημερινή μας ζωή.

O τουρισμός είναι ένας κλάδος που μπορεί να επωφεληθεί πολύ από την υιοθέτηση τέτοιων τεχνολογιών.

Η επιλογή ανάμεσα σε ένα ξενοδοχείο το οποίο παρέχει την εφαρμογή με ενσωματωμένη την επαυξημένη πραγματικότητα και σε ένα ξενοδοχείο που δεν έχει AR, θα μπορούσε να είναι σύντομα ένα ουσιαστικό κριτήριο κατά την απόφαση διαμονής για τους σύγχρονους ταξιδιώτες καθώς η εμπειρία του χρήστη εμπλουτίζεται από το περιεχόμενο που του παρέχει το ξενοδοχείο. Ο πελάτης έχει στο χέρι του όσα χρειάζεται να ξέρει για την πόλη που επισκέπτεται και βιώνει αυτή την εμπειρία με μια άκρως εντυπωσιακή τεχνολογικά και απλοποιημένη λειτουργικά εφαρμογή.

Αντίστοιχο ενδιαφέρον θα έχει οπωσδήποτε και η συλλογή δεδομένων από τα social media για τους χρήστες των εφαρμογών και η προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών σε αυτούς με βάση το προφίλ τους.

Augmented Reality Applications in the Tourism Industry