Μια πειστική στρατηγική EVP και employer branding μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία της πρόσληψης.
#AAPartners #EmployerBranding #Recruitment
Η Πρόταση Αξίας Εργοδότη (EVP) και το employer branding αποτελούν βασικές στρατηγικές για την προσέλκυση και τη διατήρηση κορυφαίων ταλέντων σε μια ανταγωνιστική αγορά εργασίας. Το EVP περιγράφει τα οφέλη, ενώ το branding προβάλλει τις αξίες, την αποστολή και το περιβάλλον εργασίας της εταιρείας. Δημοσιευμένα στοιχεία έρευνας στο Perform Yard δείχνουν ότι το 86% των ερωτηθέντων επαγγελματιών του τομέα Ανθρώπινου Δυναμικού δήλωσαν ότι οι προσλήψεις μοιάζουν όλο και περισσότερο με το μάρκετινγκ.
Ένα ισχυρό brand εργοδότη είναι μια αφήγηση που αποτελείται από την εταιρική κουλτούρα, την πρόταση αξίας των εργαζομένων, την εμπειρία των εργαζομένων, τη φήμη και την ηγεσία. Με την ευθυγράμμιση αυτών των στοιχείων, οι οργανισμοί μπορούν να δημιουργήσουν ένα συνεκτικό brand που θα έχει απήχηση στο κοινό-στόχο τους και θα τους ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές τους. Μια καλά εκτελεσμένη στρατηγική Employer Branding μπορεί να ενισχύσει την επιτυχία της πρόσληψης, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα και την πληροφόρηση, βελτιώνοντας την εμπειρία των υποψηφίων, συμβαδίζοντας με τις αξίες των υποψηφίων, προσδίδοντας στους οργανισμούς ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προωθώντας την υποστήριξη των εργαζομένων. Αξιοποιώντας αυτά τα οφέλη, οι οργανισμοί μπορούν να προσελκύσουν και να δεσμεύσουν αποτελεσματικά κορυφαία ταλέντα, βελτιώνοντας την επιτυχία της πρόσληψής τους και εξασφαλίζοντας ένα δίκτυο κορυφαίων ταλέντων.
Μια αποτελεσματική Πρόταση Αξίας Εργαζομένων (EVP) είναι ζωτικής σημασίας για τους οργανισμούς προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν ταλέντα. Περιλαμβάνει τη διεξαγωγή εσωτερικής έρευνας για την κατανόηση των αντιλήψεων και των κινήτρων των εργαζομένων, την ανάλυση των δεδομένων της αγοράς για την κατανόηση των ανταγωνιστικών τάσεων, τον καθορισμό μοναδικών πλεονεκτημάτων, την ευθυγράμμιση με τους οργανωτικούς στόχους, τη συμμετοχή των εμπλεκόμενων φορέων, την αποτελεσματική επικοινωνία και προώθηση της EVP και την τακτική της αξιολόγηση. Ακολουθώντας αυτές τις στρατηγικές, οι οργανισμοί μπορούν να δημιουργήσουν ένα ελκυστικό και αυθεντικό EVP που υποστηρίζει τους στόχους πρόσληψης και διαχείρισης ταλέντων.
Τα αποτελέσματα του Employer Branding στην επιτυχία των προσλήψεων μπορούν να αξιολογηθούν με τη χρήση βασικών μετρήσεων, όπως τα ποσοστά αιτήσεων, η ποιότητα των υποψηφίων, ο χρόνος πρόσληψης, το κόστος ανά πρόσληψη, οι συστάσεις εργαζομένων, η δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ανατροφοδότηση της εμπειρίας των υποψηφίων, καθώς και τα ποσοστά διατήρησης και εναλλαγής εργαζομένων. Η τακτική παρακολούθηση και ανάλυση μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και να βελτιστοποιούν τις στρατηγικές πρόσληψης.
Η εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής EVP και employer branding μπορεί να είναι δύσκολη, αλλά μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη. Οι συνήθεις προκλήσεις περιλαμβάνουν την έλλειψη συμμετοχής, την ασυνεπή επικοινωνία, τους περιορισμούς του προϋπολογισμού, τη μέτρηση της απόδοσης της επένδυσης και τη διατήρηση της αυθεντικότητας. Για να ξεπεραστούν αυτές, οι οργανισμοί θα πρέπει να εμπλέκουν τα βασικά μέλη, να καταρτίζουν σαφή σχέδια επικοινωνίας και να θέτουν προτεραιότητες στις πρωτοβουλίες με βάση τις πιθανές επιπτώσεις τους.