LeadPro Accelerator
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της AA+ Partners LeadPro Accelerator, είναι σχεδιασμένο για την ενίσχυση των ηγετικών και διοικητικών δεξιοτήτων προϊσταμένων ξενοδοχείων και resorts.
Με διάρκεια 3 μηνών, από Ιανουάριο έως Μάρτιο, περιλαμβάνει μια γνήσια συνδυαστική προσέγγιση μάθησης που αξιοποιεί τη θεωρία και την πράξη για να επιτύχει βαθιά κατανόηση και μακροπρόθεσμη εφαρμογή της γνώσης.
Κλείστε δωρεάν 30′ συνεδρία μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες και στόχους του Ανθρώπινου Δυναμικού σας και πώς η AA+Partners μπορεί να σας υποστηρίξει.
Θεματικές / δεξιότητες προγράμματος
Η επιλογή των θεματικών / δεξιοτήτων έχει γίνει ώστε να βοηθήσει τους εκπαιδευομένους να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις ομάδες τους.
Διάρκεια και ώρες προγράμματος
Το πρόγραμμα αυτό θα διαρκέσει 3 μήνες. Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής θα πραγματοποιηθούν τα ακόλουθα:
Διά ζώσης εργαστήρια: 4 ημέρες Χ 6 ώρες (24 ώρες)
Μηνιαίες διαδικτυακές εκπαιδεύσεις: 10 εκπαιδεύσεις Χ 2 ώρες (24 ώρες)
Μηνιαίες συνεδρίες coaching: 5 συνεδρίες / συμμετέχοντα (5 ώρες / συμμετέχοντα)
Επίσης, μεταξύ των διαδικτυακών εκπαιδεύσεων (οι οποίες θα γίνονται κάθε δύο εβδομάδες) οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση σε υλικό μέσω της πλατφόρμας LMS, ενώ θα έχουν να ολοκληρώσουν και συγκεκριμένες δράσεις και ασκήσεις εμπέδωσης του περιεχομένου.
Μέρος 1: Κατανόηση εκπαιδευτικών αναγκών
Μέρος 2: Εναρκτήριο εργαστήριο (διά ζώσης)
Μέρος 3: Πρόγραμμα εμπέδωσης
Μέρος 4: Διά ζώσης εργαστήριο ολοκλήρωσης
Μέρος 5: Δεύτερη αξιολόγηση 360
Θεωρητικό υπόβαθρο
Το πρόγραμμα της AA+ Partners είναι θεμελιωμένο τόσο την πρακτική και βαθιά κατανόηση των αναγκών προϊσταμένων ξενοδοχείων και resorts, όσο και σε αρχές της διδακτικής, της μάθησης και της ψυχολογίας.
Ένα θεμελιώδες ζητούμενο της εκπαίδευσης είναι διατήρηση της γνώσης. Αν και φαίνεται εύκολη τις πρώτες ώρες και ημέρες μετά από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στην πραγματικότητα φθίνει πολύ γρήγορα.
Ο Γερμανός ψυχολόγος Hermann Ebbinghaus αποτύπωσε τη διαδικασίας φθοράς της μνήμης στο γνωστό διάγραμμα Forgetting Curve, όπου αποτυπώνει την ταχύτητα με την οποία οι άνθρωποι ξεχνούν νέες πληροφορίες (ή γνώση) σε σχέση με τον χρόνο.
Το πρόγραμμα ενισχύει την εμπέδωση της γνώσης, διακόπτοντας τη διαδικασία φθοράς της μνήμης.
Για να εμπεδωθεί μεγαλύτερο ποσοστό της νέας γνώσης, πρέπει να υπάρξει παρέμβαση σύντομα μετά την αρχική απόκτηση της γνώσης. Το Πρόγραμμα Εμπέδωσης έρχεται να συμπληρώσει έναν βασικό πρόγραμμα εκπαίδευσης, βοηθώντας σημαντικά τους συμμετέχοντες ώστε να εφαρμόσουν αυτά που έμαθαν:
Εκδήλωση ενδιαφέροντος
Το Coaching λειτουργεί παρέχοντας δομημένη υποστήριξη, καθοδήγηση και ανατροφοδότηση προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευομένου. Αξιοποιεί τις ψυχολογικές αρχές και τους γνωστικούς μηχανισμούς για την ενίσχυση της αυτογνωσίας, των κινήτρων και της αλλαγής συμπεριφοράς. Μέσω της τακτικής αξιολόγησης, του καθορισμού στόχων και της υπευθυνότητας, η καθοδήγηση βοηθά τους εκπαιδευομένους να επιτύχουν τους προσωπικούς και επαγγελματικούς τους στόχους, οδηγώντας σε βελτιωμένη απόδοση και συνολική ευημερία.
Οι στόχοι λειτουργούν επειδή παρέχουν κατεύθυνση, κίνητρο και ένα πλαίσιο δράσης. Βοηθούν τους εκπαιδευομένους να εστιάσουν τις προσπάθειές τους, να μετρήσουν την πρόοδο και να διατηρήσουν τη δέσμευσή τους, οδηγώντας σε υψηλότερες επιδόσεις και μεγαλύτερα επιτεύγματα.
Ο αυτοστοχασμός είναι μια πολύτιμη πρακτική που προωθεί την αυτογνωσία, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. Αφιερώνοντας χρόνο για προβληματισμό, οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να κατανοήσουν το υλικό ενός μαθήματος καλύτερα και να αντιληφθούν με ποιον τρόπο τους αφορά και εφαρμόζεται στη ζωή τους.
Η Επανάληψη σε Αυξανόμενα Διαστήματα είναι μια τεχνική εκμάθησης που περιλαμβάνει την επανεξέταση πληροφοριών σε αυξανόμενα διαστήματα με την πάροδο του χρόνου. Αξιοποιεί τους φυσικούς ρυθμούς της διατήρησης της μνήμης και της λήθης για να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της μάθησης. Με τον συγχρονισμό των αναθεωρήσεων ώστε να συμπίπτουν με τις βέλτιστες στιγμές για την ενίσχυση της μνήμης (πχ. ασκήσεις ή microlearning σε διαστήματα 1, 3, 7 ημερών), διασφαλίζει ότι οι πληροφορίες διατηρούνται πιο αποτελεσματικά μακροπρόθεσμα.
Η μικρομάθηση είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση που περιλαμβάνει την παροχή περιεχομένου σε μικρές “ποσότητες”, εστιάζοντας συχνά σε μεμονωμένες έννοιες ή δεξιότητες. Κάθε ενότητα μικρομάθησης στοχεύει έναν συγκεκριμένο μαθησιακό στόχο, επιτρέποντας στους μαθητές να επικεντρωθούν σε ένα θέμα τη φορά. Αυτή η εστιασμένη προσέγγιση βοηθά τους μαθητές να κατακτήσουν μεμονωμένες έννοιες, πριν προχωρήσουν στην επόμενη.
Κατανέμοντας τις πληροφορίες σε διαχειρίσιμα τμήματα, η μικρομάθηση μειώνει τη γνωστική υπερφόρτωση, διευκολύνοντας τους εκπαιδευομένους να επεξεργάζονται και να διατηρούν πληροφορίες χωρίς να αισθάνονται καταπονημένοι.
Επίσης, είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικός τρόπος καθώς μπορεί να ταιριάξει με πολυάσχολα προγράμματα, επιτρέποντας στους μαθητές να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Αυτή η ευελιξία διευκολύνει τους μαθητές να ενσωματώσουν τη μάθηση στην καθημερινή τους ρουτίνα, οδηγώντας σε πιο συνεπή δέσμευση.