Κρατήστε το προσωπικό σας εκπαιδεύοντας το. Μάθετε γιατί η εκπαίδευση προσωπικού βοηθά στην διατήρηση του, αλλά και στην ικανοποίηση των επισκεπτών του ξενοδοχείου σας.
#AApartners #TrainingAndDevelopment #hospitality #EmployeeEngagement
Στον ανταγωνιστικό κόσμο της φιλοξενίας, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από την ποιότητα των εργαζομένων της. Η πρόσληψη και η διατήρηση του κατάλληλου ταλέντου είναι απαραίτητη για την παροχή εξαιρετικών εμπειριών στους επισκέπτες και τη διατήρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Ωστόσο, σε έναν κλάδο που είναι γνωστός για τα υψηλά ποσοστά αποχωρήσεων, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας αντιμετωπίζουν τη διαρκή πρόκληση της κατάρτισης και της διατήρησης των εργαζομένων τους. Σύμφωνα με άρθρο στο EHL Insights το 2021, ο κλάδος των υπηρεσιών διαμονής και εστίασης είχε ποσοστό ρεκόρ εναλλαγής υπαλλήλων 86,3%. Ο κλάδος της φιλοξενίας έχει τα υψηλότερα ποσοστά εναλλαγής προσωπικού από οποιονδήποτε άλλο κλάδο, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Bureau of Labor Statistics (BLS).
Η κατάρτιση και η διατήρηση των εργαζομένων είναι ζωτικής σημασίας στον κλάδο της φιλοξενίας για διάφορους λόγους. Οι καλά εκπαιδευμένοι υπάλληλοι παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών, ενισχύοντας την ικανοποίηση των πελατών. Ο υψηλός βαθμός εναλλαγής των εργαζομένων μπορεί να είναι δαπανηρός για τις επιχειρήσεις, καθώς περιλαμβάνει την προσέλκυση, την πρόσληψη και την εκπαίδευση νέου προσωπικού. Ένα σταθερό εργατικό δυναμικό προάγει ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον και μια κουλτούρα ανάπτυξης. Σε αντίθεση, ο υψηλός ρυθμός εναλλαγής εργαζομένων μπορεί να έχει σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις, οδηγώντας σε μειωμένη παραγωγικότητα και επηρεάζοντας αρνητικά το ηθικό των εργαζομένων και την εμπειρία των πελατών.
Τα αποτελεσματικά προγράμματα κατάρτισης και διατήρησης μπορούν να προσφέρουν πολυάριθμα οφέλη, όπως ο εξοπλισμός των εργαζομένων με τις απαραίτητες δεξιότητες, η αύξηση της αυτοπεποίθησης, των κινήτρων και της παροχής υπηρεσιών. Η επένδυση στην ανάπτυξη των εργαζομένων δείχνει επιχειρηματική αξία, οδηγώντας σε αυξημένη αφοσίωση και ικανοποίηση από την εργασία. Σε δημοσίευση του ClearCo αναφέρεται ότι η νεότερη γενιά εργαζομένων, ηλικίας 18-34 ετών, δηλώνει ότι η ανοδική επαγγελματική κινητικότητα και οι ευκαιρίες εκμάθησης νέων δεξιοτήτων αποτελούν κορυφαίους παράγοντες όταν εξετάζουν το ενδεχόμενο μιας νέας θέσης εργασίας. Οι εταιρείες που επένδυσαν στην ανάπτυξη των εργαζομένων είδαν 58% αύξηση της διατήρησης.
Ένα επιτυχημένο πρόγραμμα κατάρτισης στον κλάδο της φιλοξενίας θα πρέπει να περιλαμβάνει προσεκτική εισαγωγική εκπαίδευση (onboarding), συνεχείς ευκαιρίες ανάπτυξης και τακτικές αξιολογήσεις απόδοσης (performance evaluations). Οι στρατηγικές για τη βελτίωση της διατήρησης των εργαζομένων περιλαμβάνουν τη δημιουργία θετικού εργασιακού περιβάλλοντος, την προσφορά ανταγωνιστικών αποδοχών και την παροχή ευκαιριών επαγγελματικής προόδου.
Η ηγεσία διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στις προσπάθειες κατάρτισης και διατήρησης, δίνοντας προτεραιότητα στην ανάπτυξη των εργαζομένων και δημιουργώντας μια κουλτούρα συνεχούς μάθησης. Οι αποτελεσματικοί ηγέτες παρέχουν υποστήριξη και καθοδήγηση, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης και διατήρησης των εργαζομένων.
Η προσαρμογή των νέων εργαζομένων στη φιλοξενία είναι ζωτικής σημασίας για μια ομαλή μετάβαση. Οι βέλτιστες πρακτικές περιλαμβάνουν τη σαφή επικοινωνία των προσδοκιών εργασίας, την παροχή πόρων, την ανάθεση μεντόρων και την παρουσίαση της κουλτούρας, των αξιών και της αποστολής της εταιρείας. Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν καταστήσει την εκπαίδευση πιο αποτελεσματική, με τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS) και τα διαδικτυακά μαθήματα που παρέχουν διαδραστικές εμπειρίες.
Επομένως, η κατάρτιση και η διατήρηση έχουν ύψιστη σημασία στον κλάδο της φιλοξενίας. Επενδύοντας σε ολοκληρωμένα προγράμματα κατάρτισης, οι επιχειρήσεις μπορούν να εξοπλίσουν τους υπαλλήλους τους με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούνται για την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών. Επιπλέον, η εφαρμογή στρατηγικών για τη βελτίωση της διατήρησης των εργαζομένων προάγει ένα πιστό και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό. Τελικά, οι επιχειρήσεις που δίνουν προτεραιότητα στην κατάρτιση και τη διατήρηση των εργαζομένων μπορούν να αποκομίσουν τα οφέλη της μείωσης των ρυθμών εναλλαγής υπαλλήλων, της βελτίωσης της ικανοποίησης των επισκεπτών και της αύξησης της κερδοφορίας.