
Πρότασης Αξίας Εργοδότη (EVP) στον ξενοδοχειακό κλάδο
19/03/2024
Αντιμετώπιση της δυσαρέσκειας των εργαζομένων και τεχνικές για αποτελεσματική διαχείριση
17/04/2024Θέτοντας τα θεμέλια για την επιτυχία της γενιάς Z και A στη βιομηχανία φιλοξενίας
Θέτοντας τα θεμέλια για την επιτυχία της γενιάς Z και A στη βιομηχανία φιλοξενίας
Προετοιμασία εδάφους στα ξενοδοχεία για τις νέες γενιές εργαζομένων. Εξερευνήστε τους τρόπους για να διαμορφώσετε την κουλτούρα που αναζητά η νέα γενιά στους εργοδότες της.
#AApartners #HospitalityIndustry #GenZWorkforce #GenAlpha #WorkforceManagement

Η Gen Z και η Gen Alpha είναι δύο διαφορετικές γενιές που πρόκειται να διαμορφώσουν το μέλλον του κλάδου της φιλοξενίας. Η γενιά Ζ, που γεννήθηκε μεταξύ των μέσων της δεκαετίας του 1990 και των αρχών της δεκαετίας του 2010, είναι τεχνολογικά ενημερωμένη, κοινωνικά ευαισθητοποιημένη και εκτιμά τις εμπειρίες έναντι των υλικών αγαθών. Η γενιά Α, που γεννήθηκε μετά το 2010, είναι η πρώτη γενιά που γεννήθηκε εξ ολοκλήρου τον 21ο αιώνα και είναι ακόμη πιο συνδεδεμένη με την τεχνολογία. Για να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτές τις γενιές, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές και τις προσφορές τους ώστε να ευθυγραμμιστούν με τις προτιμήσεις τους. Σε δημοσίευμα του EMarketer αναφέρεται ότι η McCrindle Research εκτιμά πως μέχρι το 2030, η Gen Alpha θα αποτελεί το 11% του συνολικού εργατικού δυναμικού, ενώ η προηγούμενη γενιά, η Gen Z, θα αντιπροσωπεύει το 34%.
Οι γενιές αυτές δίνουν μεγάλη έμφαση στην εξατομίκευση, την αυθεντικότητα, τη βιωσιμότητα και την κοινωνική ευθύνη και αναμένουν απρόσκοπτες ψηφιακές εμπειρίες και άμεση ικανοποίηση. Επίσης, εκτιμούν τις εμπειρίες έναντι των υλικών αγαθών, προτιμώντας τις καθηλωτικές και βιωματικές εμπειρίες. Σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα που δημοσιεύτηκαν στο ExplodingTopics, το 32% της γενιάς Ζ δηλώνει ότι η καλή ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο εργάζεται στον σημερινό εργοδότη του. Άλλοι λόγοι είναι οι ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης (29%), ο υψηλός μισθός (24%), η θετική εργασιακή κουλτούρα (23%) και οι ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης (23%).
Για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τη γενιά Z και τη γενιά A, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας πρέπει να δημιουργήσουν ένα φιλόξενο και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον. Αυτό περιλαμβάνει την εκπαίδευση του προσωπικού ώστε να είναι πολιτισμικά ευαίσθητο, την προώθηση των ίσων ευκαιριών και τον σεβασμό των διαφορετικών πολιτισμών και καταβολών. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι φυσικοί τους χώροι είναι προσβάσιμοι και χωρίς αποκλεισμούς για τους επισκέπτες με αναπηρίες.
Η τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στην προσέλκυση και τη δέσμευση των ατόμων της γενιάς Z και της γενιάς A, καθώς είναι ψηφιακά ιθαγενείς (digital natives) και αναμένουν απρόσκοπτες διαδικτυακές εμπειρίες. Έρευνα του Morning Consult αποκαλύπτει ότι περισσότεροι από τους μισούς (54%) των Alphas διαθέτουν tablet και η καθημερινότητά τους περιλαμβάνει κάποιο χρόνο μπροστά στην οθόνη, ο οποίος αυξάνεται με την ηλικία. Για να ανταποκριθούν σε αυτές τις προσδοκίες, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας θα πρέπει να ενσωματώσουν στην εργασία φιλικούς προς τα κινητά ιστότοπους και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η εκπαίδευση και η δέσμευση των εργαζομένων είναι επίσης απαραίτητες. Η επένδυση σε εκπαιδευτικά προγράμματα που εφοδιάζουν τους υπαλλήλους με τις απαραίτητες δεξιότητες, όπως τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας, η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η πολιτισμική ευαισθησία, μπορεί να προωθήσει ένα θετικό και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακό περιβάλλον. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να δεσμεύσουν τους εργαζόμενους της Gen Z και της Gen A παρέχοντας ευκαιρίες για ανάπτυξη, εξέλιξη και αναγνώριση, καθώς αυτές οι γενιές εκτιμούν τη συνεχή μάθηση και την αφοσίωση.
Για να επιτύχουν στον κλάδο της φιλοξενίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να κατανοήσουν τις προτιμήσεις, τις αξίες και τις προσδοκίες της Gen Z και της Gen A, να βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή παρουσία, να δημιουργήσουν περιβάλλοντα χωρίς αποκλεισμούς, να επενδύσουν στην εκπαίδευση των εργαζομένων και να εφαρμόσουν τις ανάλογες στρατηγικές μάρκετινγκ. Δίνοντας προτεραιότητα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις της Γενιάς Ζ και της Γενιάς Α, οι επιχειρήσεις φιλοξενίας μπορούν να τοποθετηθούν για μακροπρόθεσμη επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του κλάδου.